17.10.19

Jesień w domowych pieleszach


Nigdy nie byłam fanką jesieni. Ale muszę przyznać, że w tym roku jesień wcale mi nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie w jakiś sposób mnie cieszy. Cieszą mnie za oknem różnobarwne korony drzew, spadające liście, coraz krótsze dni i coraz dłuższe wieczory.  Nawet częste opady deszczu mi nie przeszkadzają, a wręcz nasłuchuje je z przyjemnością jak krople deszczu uderzają o parapet lub okno. Zimne noce? może nie napawają mnie optymizmem bo i w piecu trzeba już palić, ale jednak ja nie marudzę "jeszcze", ale poczekajcie aż przyjdzie zima 😁

Przygotowałam się na jesień w domu. Mam gruby koc, który jest bardzo ciepły. Mam książki, w których się wieczorami zatracam. Mam ulubioną kawę  z mleczkiem i kominek do którego muszę kupić płyn o ładnym zapachu i nic więcej do szczęścia nie będzie mi potrzebne no może, prócz zdrowia moich najbliższych bo jak wiadomo jesień jest zdradliwa i bardzo często skutkuje wzrostem liczby przeziębień i zachorowań na grypę.






11 komentarzy:

  1. Zdecydowanie najlepszy sposób na jesienne dni to książka pod kocem i gorąca herbatka! uwielbiam to:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jka dla mnie zestaw idealny na jesienne wieczory. Książka, koc i gorąca herbatka! Czeggo chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jesienią zawsze więcej czytam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaopatrzyłam się w zestaw książek - mogę przetrwać jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za zamkniętymi drzwiami to świetna książka, polecam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie to sie marzy położyć pod kocykiem i spać, przeziębienie mnie rozbiera.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra książka, koc i kubek gorącej herbaty to idealny zestaw na jesień - który pomaga przetrwać nawet najgorszą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spojrzałam na zdjęcia i aż zatęskniłam za tą słodką labą. A niech tam! Utulę zaraz dziecko do snu i też coś poczytam. Choćby dwie strony. Przed pojawieniem się dziecka byłam molem książkowym. Strasznie mi tego brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień ma też mnóstwo ładnych barw. Uwielbiam podobnie jak Ty w domowych pieleszach czytać ciekawe książki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja uwielbiam taką scenerię - koc, kanapa, kawa, książka. 4xk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sceneria;) Przy dzisiejszej pogodzie zatęskniłam za chłodnym wieczorem pod kocem.

    OdpowiedzUsuń