4.11.19

Proste kokosanki



Uwielbiam kokosanki za to, że są łatwe i szybkie do zrobienia,a także za tą chrupkość na zewnątrz i miękkość w środku.  



Składniki:

2 szklanki wiórków
1/2 szklanki cukru
2 białek z jaj

Przygotowanie:

Białka ubijamy na sztywną pianę nie zapominając o szczycie soli. Stopniowo dodajemy cukier, ciągle ubijając. Gdy piana z cukrem gotowa, dodajemy wiórki, mieszamy stanowczo, acz delikatnie.

Układamy na blasze małe, zgrabne kokosanki, wkładamy do nagrzanego do 160 stopni piekarnika i pieczemy 10-12 minut na piękny złoty kolor.



Prawda, że proste? ! ☺
A jakie dobre ☺

10 komentarzy:

  1. kokosanki to jedno z moich ulubionych ciasteczek, zwłaszcza jak robi się je tak szybko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobię jak tylko wrócę do domu, matko, jakie to genialnie proste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz w życiu robiłam na zajęciach z techniki w podstawówce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam już takie wiele razy. To dla mnie sposób na wykorzystanie białek jajek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszotka! ale musialabym zrobic porcję tylko dla siebie- nikt nie chce kokosu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż wstyd się przyznać- nigdy nie robiłam:0 dzieki za fajny przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prosty przepis a wygląda obłędnie ! Będziemy robić !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam fanką kokosanek, ale w obecnej sytuacji miałabym ochotę i na nie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I pomyśleć, że kiedyś nie przepadałam za kokosem, a teraz chętnie się nim raczę, właśnie w kokosankach własnej roboty. :)

    OdpowiedzUsuń